תושבי רמלה והסביבה שימו לב – פרויקט חדש ומבטיח בשם Quatro מגיע לעיר

על מה מדובר?

מחירי הדיור והנדלן בישראל נמצאים היום בשיא חסר תקדים. הביקוש לדירות (הן להשכרה והן למגורים) הוא עצום ומה שזה אומר מבחינת שוכרי הדירות זה שהם משלמים דמי שכירות מאד מאד גבוהים. מי שמחפש דירה למגורים באזור המרכז יגלה שמחיר דירה ממוצעת בתל אביב עומדים על סכום דמיוני של מעל שני מיליון ש"ח. רובנו לא מסוגלים לשלם סכום כזה, ולכן נחפש אלטרנטיבות שיותר מתאימות לנו מבחינה כלכלית. האפשרות הטובה ביותר העומדת בפנינו עשויה להיות קניית דירה באזור המרכז במחיר שפוי. זה בדיוק מה שמציעה חברת MSN נדל"ן, היוזמת של מיזם מגדלי Quatro ברמלה.

מוזמנים לצפות בסרטון השיווקי שהכינה החברה על מגדלי קוואטרו:

מה במיזם?

הרעיון הכללי מאחורי פרויקט quatro רמלה הוא הקמת 4 מגדלי דירות בלב לבה של העיר רמלה. הדירות מוצעות למכירה במחירים אשר נמוכים משמעותית ממחיר השוק שלהן, זאת הודות למכירה בשיטה של קבוצת רכישה. עד כמה נמוכים מחירי הדירות במיזם אתם שואלים? הדירות שמשווקת MSN נדל"ן במסגרת הפרויקט הן דירות בעלות שלושה, ארבעה וחמישה חדרים. והנה המחירים הצפויים (בהתאמה): 690,000 שקלים, 850,000 שקלים ו-950,000 שקלים. כלומר, בפחות ממיליון שקל אפשר לרכוש דירה למגורים באזור נחשב במרכז הארץ (מספר דקות נסיעה בודדות מת"א). בהחלט אופציה ששווה לבחון לעומק.

את המיקום הספציפי בו יוקמו מגדלי Quatro ניתן לראות במפה המצורפת:

מיקום פרויקט Quatro מפה

הנה מה שמסרה לנו היזמית חברת MSN בנושא

מנכ"ל החברה, רן צדיקריו, ציין בפנינו "שמחירי המטרה שנקבעו הם מחירי יעד אמיתיים ולא נועדו למטרות שיווק בלבד". עוד מסר כי "ייעשו כל המאמצים על מנת להבטיח עמידה במחירים שנקבעו". שאלנו את מנכ"ל MSN נדלן מהו גודל הדירות במגדלים והנה התשובה שקיבלנו ממנו: "על פי התוכניות דירות של שלושה חדרים ייבנו בגודל של 70 מטר רבוע. דירות של ארבעה חדרים שייבנו יהיו בגודל 94 מ"ר ואילו גודלן של דירות חמישה חדרים יהיה 104 מ"ר. לעוד פרטים על מגדלי קוואטרו לחצו כאן.

תמונה להמחשה – כך צפויים להיראות מגדלי Quatro בנוף הרמלאי

quatro ramle

 

מעוניינים לדעת עוד על הפרויקט שנמצא כעת בשלבי מכירה מוקדמת?

מוזמנים ליצור קשר עם החברה היזמית (MSN נדלן) בטלפון: 072-2284000 או בחיוג מקוצר 8789*.

MSN נמצאת גם בפייסבוק ובטוויטר:

https://www.facebook.com/msn.nadlan

https://twitter.com/msnnadlan

msn nadlan

ופרויקט הנדל"ן הזוכה בתואר פרויקט העתיד של רמלה הוא...https://www.yiron-tour.co.il/wp-content/uploads/2015/03/QUATRO-מגדלים.jpghttps://www.yiron-tour.co.il/wp-content/uploads/2015/03/QUATRO-מגדלים-150x150.jpgeilonsנדל"ן בישראלmsn נדל"ן,quatro,דירה ברמלה,דירות ברמלה,קוואטרו רמלה
תושבי רמלה והסביבה שימו לב - פרויקט חדש ומבטיח בשם Quatro מגיע לעיר על מה מדובר? מחירי הדיור והנדלן בישראל נמצאים היום בשיא חסר תקדים. הביקוש לדירות (הן להשכרה והן למגורים) הוא עצום ומה שזה אומר מבחינת שוכרי הדירות זה שהם משלמים דמי שכירות מאד מאד גבוהים. מי שמחפש דירה למגורים...